Štartamo z novo obliko oglaševanja, ki prinaša model, kot ga še ni bilo ...
Danes je narejeno vodilo za novo obliko oglaševanja oziroma marketinških dejavnosti, kjer je ključna sprememba ta, da v marketinški verigi ne nastopajo več mediji, pač pa ljudje. S tem je celotna pot od ponudnika do potrošnika bistveno krajša.
To pa ni vse!
Včasih je veljalo, da proizvajalec poišče marketinško agencijo, ta medijsko hišo in pa imajo napeljane svoje kanale do potrošnikov.
Pri
Share.4x pa potrošniki nastopajo kot medij, zato imajo pri svojih prijateljih občutno večjo kredibilnost, ker nastopajo kot potrošnik in kot prodajalec oglasnega prostora.
Zgodba verjetno ni povsem jasna, bo pa, ko bo zaživela. Zato je načrt tak:
- Najprej je potrebno zgraditi mrežo sodelavcev
- Ko bo število dovolj veliko, bom pričel z iskanjem oglaševalcev (verjetno bo to pri številki 100 prijavljenih, čeprav bi si jih želel 500).
- Potek akcije ... Ker gre za prvi primer mikro-del, sem previden. Najbolj me je strah človeške domišljije ... To bo prvi primer, ko bodo potrošniki delali tudi oglase ... No, na nek način oglase ...
- Obdelava podatkov (mislim, da bo to najpomembnejši korak, ker je od tega odvisen naslednji in še naslednji in naslednji ...)
Skratka ... Veliko malenkosti še ni dorečenih in se bodo obrusile med delom. Če ne štartam, ne bom nikdar izvedel, ali je to sploh mogoče ...
Srečno Share.4x!